۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

وقتی آدم ها خیلی شبیه ِ همدیگر می شوند


این روزها الاهه سرور باز هم به خاطر آهنگ ِ " سنگسار" خود سر زبان ها افتاده است. گفت و گوی اسد بودا با او را هم احتمالا خوانده اید. اگر نخوانده اید می توانید آن را در این جا بخوانید.
من در توانایی و استعداد هنری الاهه سرور در عالم موسیقی هیچ تردیدی ندارم. موسیقی در جان ِ اوست. از آن هایی است که گویی نمی شده گذار شان جز به کوی موسیقی بیفتد. حالا که یوتیوب هست و انترنیت  من هم آهنگ های الاهه سرور را به تکرار پیدا می کنم و ازشان لذت می برم. اما گفت و گوی بودا با او به نظرم گفت و گوی خوبی نیست. نه از این جهت که چرا خانم سرور آن حرف ها را زده یا بودا چرا آن پرسش ها را در برابر او نهاده است. چیز دیگری است: من حاضرم به محضی که گواه خلافی پیدا کنم نظرم را تصحیح کنم و پوزش بطلبم، اما عجالتا فکر می کنم که پاسخ هایی که در این گفت و گو به سوال ها داده شده اند ، پاسخ های الاهه سرور نیستند و در دست بودا پرداخته شده اند. و این کار به نظر من کار درستی نیست. لزومی ندارد که یک هنرمند خوب حتما اندیشه ور و روشنفکر قابلی هم باشد و اگر نبود ما با روش های غلط برای او چنان چهره یی بسازیم. می ماند این که آدم ها خیلی زیاد شبیه همدیگر شوند و عین حرف ها را بزنند. این امکان دارد. نظر شما چیست؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...

Salam Aqa Hatif!
Haq ba shomast in gofta ha sokhan haye Elaha nest.Man yak gozarishe almani ra dar bare Elaha shindam wa didam.Elaha anqadar ki Boda o ra tarashida nest.Man faqt chand bar ast ki site sokot ra baz mekonam, amma har bar ki baz mekonam yak naw booye Hazaranism ra estishmam mekonam ki ba nazari man in kare drosti nest.

Sharif

ناشناس گفت...

چیم مامای خو
تو هم به چه چیزها که گیر نمیدی، در مانده ام که نصیحت خودم رابا چه چیزی در گوشت فرو کنم.
bulaqdarrehei

ناشناس گفت...

به نظر من هم همینطور است.

سخیداد هاتف گفت...

بلاق دره یی عزیز
تشکر از نصیحت تان. این گیر دادن نیست. واکنشی به پاره یی از واقعیت های اجتماعی من و شما است. شادکام باشی.

 
Free counter and web stats