۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

ِیزدانی



امسال استاد کاظم یزدانی برای چند روزی در جاغوری بود و علاقه مند شده بود که " شار ِ جرم" ( جرم بر وزن عجم) را ببیند. من هم برای اولین بار می خواستم آن جا را ببینم. به اتفاق استاد ، ظاهر نظری ، آقای شریفی ، علی یار ، حیات الله حیات ، عبدالاحد فرزام و دو سه تن دیگر سر کوه جرم رفتیم. از چالاکی استاد در بالا رفتن از کوه و پایین آمدن از یک نشیب تند تعجب کردم ( یکی از پاهای استاد در زمان جهاد آسیب دیده و معلول شده). خودم هم همت کردم ولنگ لنگان تا سر کوه رفتم. این عکس را آنجا با استاد یزدانی گرفتیم. تشکر از ظاهر نظری که آن را در وبلاگ خود گذاشته بود.

۷ نظر:

عاصف حسینی گفت...

استوار بمانید. زنده باد

محمد ظاهر نظری گفت...

هاتف عزیز
گرچه وبلاگ شما و دوستان دیگر را حذف کرده ام اما دلیل اش این است که دوستی همکار نیوز را ایجاد کرده که تمام وبلاگ های افغانستانی ها یکجا جمع کرده و از سرگردانی نجات داده، از آن طریق خواننده وبلاگ های به روز شده از "رهانه" هستم.
موفق باشی.

مهرگان گفت...

ما کور شدیم یا این عکس نامرعی است؟

رسول گفت...

سلامتی بر شما
عکس گم است و نوشته هایت ظاهر

میران گفت...

درود برآشنای نا آشنا

ساعی گفت...

سلام آقای هاتف. عنوان "درس دموکراسی خواهی" بالای مطلبی آمده که در باره عکس شما و استاد یزدانی است. عکس دیده نمی شود. در باره دموکراسی هم، چیزی غیر از همان عنوان نیست. من دیروز هم همین گونه می دیدم. گویا مشکلی پیش آمده. بار دیگر پست دموکراسی را بگذارید.

سخیداد هاتف گفت...

ساعی عزیز سلام
بلی این مشکل در انترنیت اکسپلورر پیش می آید. دو باره پست را گذاشتم. شاید دیده شود حالا.
شادکام باشید

 
Free counter and web stats