۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

امسال کدام سال است؟

امروز رفتم که داکتر ام را ببینم. گفتند که هم روز ِ قرار را اشتباه کرده ام و هم ساعت اش را.
نیجه ی کاربردی : دقت کن که در چه چیزها دقت می کنی و در چه چیزها دقت نمی کنی.

۸ نظر:

mehrgan گفت...

yak jantari klan bkharid,agar zyad ahl khord wa khoraak astid,bechaspanidash roe yakhchaal,hich gah framoshetaan nmishawad taarikhi ! sabz bmanid

پویا گفت...

هاتف عزیز سلام ! اگر از من بپرسید ، می گویم : امسال سال جانجوری هاتف است و باید باشد . راستی ، خوشحال بودم که ادیبان هم پیوند رهانه است . در وبلاگ جدید ، ادیبان پاک یاد تان رفته یا شاید هم.......... به هر حال شما زنده باشید.

حضرت وهریز گفت...

هاتف عزیز، از این بر می آید که یک وجه مشترک با بزرگان یافته اید. پروفیسوری وارد آرایشگاه شد. بهش گفتند کلاه از سر بردارد. گفت: معذرت می خواهم، متوجه نبودم اینجا خانمها حضور دارند!
چندی پیش مسکو بودم. آقای فاروق فردا در برنامه یی شمه یی از خاطراتش را با من تعریف می کرد: باران می بارید. وهریز را دیدم که سر به زیر از ایستگاه میترو به طرف دفترش می رود. تر شده بود. گفتم: آقای وهریز تر شدین! گفت: هان دیگر! باران می بارد! بهش گفتم: آخر چتری زیر بغل تان است!
بله دیگر... ما هم به چیزهایی که باید، دقت نمی کنیم...
با آرزوی تندرستی شما.

فرشته گفت...

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد... دعا میکنم همیشه سلامت باشید.

قربان قلندر گفت...

سلام

من خودم گاهی آنچنان غرق مسایل مهمی چون سرنوشت بشریت، آینده کره ای زمین، آینده ای کهکشانها و ... می شوم که از یادم می رود دندانهایم را برس بزنم. این است که هر از چندی به گندیدگی دندان مبتلا می شوم !!

آخر ماها مثل احمدی نژاد باید در مدیریت جهان سهم بگیریم. دندان برس زدن و روز و تاریخ را به یاد داشتن که کار آدمهای کوچک است !!

الله از دست این بشر که غم اش همه چیز را از یاد ما برد.

مهربد گفت...

ګم شدن یک روز از تقویم آشتفته ، از هیچی می کاهد ، که نیست !

ناشناس گفت...

روز جمعه ، شاگرد معلم ریاضی را در گردنه باغ بالا دید . بعد از سلام و علیک و احوالپرسی ، خدا حافظی و از هم جدا شدند . معلم دوباره برگشت و شاگرد را صدا زد . به شاگرد گفت : بچه جان : وختی با من سلام علیک کردی ، من کدام طرف میرفتم ؟ طرف پایین ، یا طرف بالا ؟
سلام برسد .
کمال کابلی .

mehrgan گفت...

imroz kodam roz ast ? ke Hatif nanweshta ?migoyand goshna ra khaab mibrad aamokhta khor ra ne ! sabz bmanid

 
Free counter and web stats