۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

یک کشف ریاضی-فلسفی-معنوی- بمیرم الهی!



من صاحب کشف های بسیاری هستم و در این زمینه شاگرد صدیق افغان ام. حتما خیال کرده اید که طنز می نویسم. برای این که خیال تان را راحت ( یعنی سرکوب) کرده باشم... راستی به معنای " سرکوب" تا حالا هیچ دقت کرده اید؟ دقت کنید. بلی. برای این که خیال تان را راحت کرده باشم به روشنی می گویم که این یادداشت طنز نیست. در جایی دیدم ( خیلی خوب همان فیس بوک دیگر) که مجلس بزرگداشتی برای صدیق افغان برگزار کرده اند. می دانید که صدیق افغان مبنای ریاضی قرآن را کشف کرده و با روش علمی-فلسفی اثبات کرده که همه چیز به طور معجز آسایی به همه چیز ارتباط دارد. من در این جا به کشف های ایشان اشاره یی نمی کنم. فقط می خواهم یکی از کشف های ریاضی خودم را که پرده از یکی از اسرار جهان بر می دارد عرضه کنم. این کشف من از جهاتی مهم تر از کشف های ایشان است، اما به هیچ وجه به این معنا نیست که ما دیگر شاگرد ایشان نباشیم. و اما آن کشف:
می دانید که انگشتان هر دو دست ما 10 تا هستند. از طرف دیگر اگر عدد 9 را واژگون کنیم عدد 6 به دست می آید، اما ما آن را واژگون نمی کنیم چرا که 10 به علاوه ی 9 می شود 19 و بسم الله الرحمن الرحیم هم 19 حرف دارد. از طرف دیگر ملاحظه می کنید که دست راست ما 5 انگشت دارد و دست چپ ما نیز 5 انگشت دارد. همین طور پای راست ما 5 انگشت دارد و پای چپ ما هم 5 انگشت دارد. مجموع انگشتان دست و پای ما چند می شود؟ 20 می شود. حالا اگر 19 را که تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم است از 20 منفی کنیم عدد 1 به دست می آید. همین طور اگر 9 را پیش از واژگون کردن آن از عدد 10 منفی کنیم باز عدد 1 به دست می آید. پس اثبات می شود که خداوند 1 و یگانه می باشد. اما اگر عدد 9 را واژگون کنیم عدد 6 به دست می آید و اگر این عدد 6 را ضرب 19 ( یعنی تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم)  کنیم می شود 114 که عبارت می باشد از تعداد آیه های قرآن. حال اگر عدد 10 را با 114 جمع کنیم می شود 124 که منظور همان 124 هزار پیامبر می باشد. و این عدد 10 معجزه های بسیار دیگر هم دارد. مثلا می دانیم که تعداد آسمان ها 7 اند و اگر هر کدام از این آسمان ها را ضرب در 10 کنیم 70 تا می شوند. حالا 10 را از این 70 کم کنید میشود 60 که عبارت از عمر رسول اکرم می باشد ( البته سه سال به آن اضافه کنید که چیز نشود). 

امیدوارم سایه ی استاد بر سر ما همچنان مستدام بماند و ما به مدد نبوغ او به کشف های جدیدی نایل بیاییم که هوش از سر مرده ی آلبرت آینشتاین بپراند.  

۲۷ نظر:

Saki گفت...

ماشاالله. شما مايه ي افتخار ملت هستيد.

ناشناس گفت...

:)))))))
خوشمان آمد :)))))))

شب ستا گفت...

چرا ما 2 دست داریم؟ 2 پا, 2 چشم, 2 گوش, 2 تخم, 2 سوراخ بینی؟ نه برای اینکه خدا دوگانه است نه! به خاطر اینکه یکی شیطانی است و دیگری فرشته یی. ما هم آدم ایم و از هر دوی این ها صفت داریم. پس باید میان این دو بد و خوب تعادل ایجاد کنیم! نه از این طرف بام بیافتیم, نه از آن طرف. و این هم نسبیت گرایی ای که در دین ما بوده و اینکه غربی ها ادعا می کنند انشتاین اولین بار به این نظریه را داده دروغ است!

شبیه پوآرو است!

شب ستا گفت...

چرا ما 2 دست داریم و 2 پا و 2 گوش و 2 چشم و 2 تخم و 2 بُعد و ...؟
برای اینکه یک طرف شیطانی است و دیگری الهی. ما هم آدم ایم و به هر طرف که بغلتیم دیگر آدم نخواهیم بود, برای اینکه نمونه ی بهترین آدم باشیم باید میان این 2 تعادل ایجاد کنیم و بکوشیم نه ازین ور بام بیفتیم و نه از آن ور!
این هم نظریه ی نسبیتی که انشتاین یهودی به دروغ آن را دستاورد خود می دانست!

غلام نبی افضلی گفت...

استاد عزیز درود و احترام و ارادت و.....

از اینکه شما را استاد خطاب میکنم و میخواهم که همیشه استاد خطاب ات کنم ،کمی مشکل دارم، چون آنهای را که استاد نیستند هم استاد میگویند، از این رو می ترسم در حق شما ستمی نکرده باشم، شما واقعاً استاد هستید.
----------------------------------

گفته اید طنز ننوشته اید، قبول، من هم این نوشته ات را طنز نمی دانم یا طنز نمی گویم. اگر گفتم گوسفندم را "خدای نخواسته" بالای دهانم ذبح کن!!!
مگر بسیار ببخشید که بسیار خندیدم، بسیار. دلیلش راهم نپرسید.
وجود زیجودت آزردۀ گزند مباد.

ناشناس گفت...

جالب این است که در کشور ما، به این ادم، برنامه ای تلویزیون و سکوی مفت برای جهل پراکنی می دهند.

واقعا وقتی من صدیق افغان و کارهای مردم فریب اش را می بینم و بعد به حماقت والیان و رییسان این خاک نگاه می کنم، به این نتیجه می رسم که ما راه درازی در پیش داریم.

جواد

ناشناس گفت...

درشهر کورها ، که پادشاه یا امیرش ملاعمر باشد ، طبیعتا فیلسوفش جناب صدیق افغان است و رییس قوه مقننه هم که .... اصلا فراموش کنیم بهتر است.

547 گفت...

من با این اراجیف و اجق وجق های این ادم از طریق کلیپ های یوتیوپ اشنا شدم...

اینم از عجایب افغانستان است دیگه... چه چیزهای که یافت می نشود...ههههههه

صحرا کریمی گفت...

به به مبارک شماهم فیلسوف شدید. به جمع فیلسوفات افغانستان یکی اضافه شد. البته نابغه هم. فیلسوف نابغه وطن. زنده باد. آمین.

ناشناس گفت...

زنده باد هاتف

بهروز خاوری گفت...

خدا خیرت بدهد هاتف!
به زودی مکتبی را در بدخشان به نامت نام‌گذاری خواهم کرد.
کوشش کن به زودی از استادت پیشی می‌گیری هاهاها
توبه توبه نکند جسارتی شده باشد در حقت پروفیسور!
دَمت گرم جناب
باشی و همیشه شاد و سلامت.

547 گفت...

ای این پُست دوباره ویرایش شد...؟ یا چشم و مغز من قاط میزند؟

فرازهای پایانی اش انگار روزهای قبل نبود ههههه حالا دیگه اینجوریا...

هان راستی اونجا که آیه قران را بجای سوره نوشته اید تصحیح کنید... اخی بابه کلانم میگفت که قران چند هزار و چند صد چند صد و چند آیه دارد...نه صد و چهارده...اونم واسه خودش فیلسوف بود ها....هههه

شاد باشی هاتف... من که حال میکنم با این پُست های باحالت...

547 گفت...

املای دکتر را هم در تابلو خیلی باحال نوشته....ههههه

شفیق بهروزیان گفت...

نوشته زیبایی بود که واقعیتی تلخ و انکار ناپذیر را به زبانی شیرین بیان داشت. افکارتان پویا و قلم تان نویسا باد!

ناشناس گفت...

نمی دانم ها ها ها بخندم یا های های های بگریم مثل همه بزرگان ما که مردم فریبی میکنند این هم یکی دیگر ... عیبی ندارد

ناشناس گفت...

یک روزی از روی کنایه برایش گفتم آقای پروفیسور ! به من گفت :
تو میدانی که برای من بی حرمتی کردی ؟
با تعجب گفتم:
نه خدا نکند مگر چرا !!؟
گفت این پروفیسور گفتن تو به این میماند که جنرال را سرباز بگویی ! من فیلسوف جهانی هستم و1593458 رشته بدون اجازه و امضا من حق گرفتن پروفیسوریت ندارد !!!

خلیل پژواک گفت...

آری؛ آقای هاتف عزیز می شودبه همین راحتی البته در افغانستان پدرریاضی فلسفی جهان شد.

خلیل پژواک گفت...

بادرود به هاتف که به تازگی فیلسوف ریاضی ومعنویات شد . ونیز علی تابش. راستی تابش جان توکه کم در وزده پیش آخوندنرفتی؟ آخه قرآن 6666آیه دارد. البته سوره رادرست گفتی. هاتف هم راستش زیاد از درس ومشق مدرسه(اگررفته باشد) کلی فاسله گرفته. من اگردستم به هاتف وتابش می رسید که نمی رسد، چندچوب رابه سبک ملای مسجدسرتان خوردمی کردم، ویابه سبک استادان دانشگاه کابل، 49 می دادم.

سخیداد هاتف گفت...

تابش عزیز،
من هم چنان اصرار دارم که آن آیه است و نه سوره. البته نخواهید اثبات اش کنم. چون ممکن است باز به ضرب و تفریق بیفتم!
پژواک عزیز،
در ذهن ام همان سوره بود اما از دست این تابش شد آیه. در نزد ملا همین قسمی گناه درس نخواندن خود را سر داوود و محمدعلی و محمدحسین می انداختم!
شادکام باشید.

ناشناس گفت...

سلام دوستان

یک دفعه من یک برنامه ای این ادم دیوانه را نگاه می کنم. هی ضرب و جمع کرد و در اخر گفت که در افغانستان چند مسجد وجود دارد و قمت هر مسجد را یک لک افغانی قرار داد و بعد کمی ضرب و جمع کرد و تخمین زد که در کشورهای مسلمان چند دانه مسجد وجود دارد و بعد قمت این مساجد را ضرب زد و نتیجه گرفت که تنها مساجدی که به نام پیامبر اسلام درست شده ، ارزش بالاتر از تمام دارایی های کفار دارد !!

حالا چه کسی به این ادم بگوید که حجم تجارت در کشورهای اسلامی، تنها چیزی حدود کمتر از 10% تجارت بین المللی را تشکیل می دهد !!

مشکل این است که در افغانستان، ان قدر فضا غیر مدنی که کسی نمی تواند با این قسم ادمها وارد مباحثه شود. من مطمنم که اگر کسی چنین کاری بکند، به زودی سرش بر باد خواهد رفت ان هم با شمشیر ارتداد.

نمی خواهم کلی گویی کنم. اما من می گویم که ایمان مذهبی ( و شاید هم تنها ایمان متعصبانه ) بازار جهالت را گرم می کند.

خان

ناشناس گفت...

سلام به خوانندگان

به این عکس نگاه کنید. والی یک ولایت بزرگ و مهم که خود را بسیار هم ادم کلان حساب می کند، امده به یک روانی جایزه اعطا می کند. ان چه جایزه ای ؟ جایزه ای فیلسوف جهانی !!!

وطن ما چقدر بیچاره است که چنین ادمهای خشک مغز بر ان حکومت می کند.

خدا رحمت کند ملا نصرالدین را :)

الکو

خلیل پژواک گفت...

ورده
فاصله
تصحیح شدفکرکنم؟

ناشناس گفت...

عقل مه غواړه طالع غواړه رحمانه

عقل مند د طالع مندو غلامان وی

این مردک را خداوند ج طالع داده است...

ناشناس گفت...

با عرض سلام هاتف عزیز
اگر کسی به مشکل روانی بنام (عدم توجه) گرفتار شد، از هیچ چیزی برای جلب توجه اطراف یانش دست بردار نخواهد بود.
با تآسف که در جامعه ما از این طور آدم ها کم نیستند ....

موفق و پیروز باشید.

احمد مسیح

احسان گفت...

دمت گرم

ناشناس گفت...

فيلسوف جهان

ناشناس گفت...

ریس جمهور دلقک آمریکایی .معاونین دزد و تیکه دار های زمین.وزرای فاسد و خایین..والیان بد فعل و قاچاقچی..پارلمان به جز از چند نفر همه جیره خور و جاسوس...و فیلسوف ریاضی هم که صدیق افغان ...30سال قبل در زمان داکتر نجیب صدیق افغان ظهور کرد مانند .سمارق در سیمینار های مختلف پوهنتون کابل و پولیتخنبک کابل آمدن صلح و ثبات را به مردم ارمغان داد ...هنوز گفتار این شخص خوب به خاطر دارم که در پولیتخنبک کابل ایراد نموده بود..الی سال 2000افغانستان بهشت روی دنیا میشود...آبادانی طرقی و صلح....نجیب خواهان صلح است اما گلبدین کثیف نمیخواهد...یعنی پیامبر صلح جلوه میکرد و وحی اشرا از KGBآنزمان میگرفت اصلا از اسلام و قرآن حرف نمیزد...امروز فیلسوف ریاضی شده و میخواهد موجودیت خداوند را به اثبات برساند ...کاری را 124000پیامبر با چهار کتاب آسمانی از سالیان گذشته ای گذشته انجام داده اند مردم افغانستان 99درصد مسلمان اند یک در صد برادران اهل هنود یا هندو ...آیا خداوند اینقدر ناتوان شده که بنده اش یگانه گی اشرا به اثبات برساند...خرافات ما از اعراب بالا تر رفته و به کمون اولیه برگشتیم اگر امکانات و تکنالوژی امروزی را از زندگی در افغانستان دور سازیم همان عصر سنگ است و تخت سلیمان ..بنده همچنان فورمولی را کشف کردم..توجه کنید..کرزی با دو معاونش میشوند3حالا 2را منفی 3کنیم کرزی تنها باقی میماند یعنی دزد..اگر اینرا جمع 2کنیم نتیجه میشود 3دزد و دو تیکه دار های زمین ..به همین شکل ربانی را ضرب سیاف کنیم جمع خلیلی و فهیم به طاقت 3مجددی.دوستم .گلبدین ضرب در قوماند ان ها و والیان مساوی میشود به یک باند مافیا .قاتل وطن فروش ...اگر منفی کنیم کم میشود....خداوند کم کند....

 
Free counter and web stats