۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

عاشقان کور انسانیت

"آقای صدیقی ! خس و خاشاک , اغتشاش گر , بزغاله و گوساله , الکلی و معتاد, محارب , مفسد فی الارض بس نبود که حالا شدیم افغانی؟"
این تیتر یک نوشته در سایت بالاترین است که گرداننده گان ایرانی دارد. گویا آخوندی به نام صدیقی در ایران مدعی شده بوده که بعضی از مظاهره کننده گان روز عاشورا در ایران افغان بوده اند ( البته معترضان ایرانی قبلا از آخوندها القاب زشتی چون گوساله و... دریافت کرده بودند).
برای جناب تیتر نویس همه ی آن القاب گوساله و بزغاله و... زشت بوده اند اما وقتی که او را افغانی دانسته اند دیگر کارد به استخوان اش رسیده و فریاد اش به آسمان بلند شده است. این آقا یا خانم محترم که عضوی از جنبش سبز در ایران است  از خامنه یی گله دارد که چرا با او و همراهان اش برخورد انسانی نمی کنند.

۵ نظر:

صحرا کریمی گفت...

ههههههه.... خندیدم.

ناشناس گفت...

هاتف عزیز
در اینجا مراد از این لفظ بیشتر تاکید بر خارجی بودن می کند که نسبت دادن آن که گروهی که اعتراض سیاسی دارند ناراحت کننده ممکن است باشد. گمان نمی کنم قصه توهین باشد. ...
افغن ها عادت کرده اند به هر چیزی در ایران حساسیت نشان دهند، جمعی هم مانند شما به این کار تظاهر می کنند، حساسیت نشان دادن به هر چیزی نمی دانم برای چی است و چی را ثابت می کند. دشمنی افغانها با ایران به نفع هیگ کدام به ویژه به نفع افغانها نیست.

احمدی گفت...

سلام بر جناب هاتف! خوشحالم که پس از سالها چشمم به حجره نوشته های شما روشن شد. از این که همچنان با انرژی و انگیزه می نویسید جای شکرش همچنان باقی است. دغدغه های انسانی و روشنگرانه شما را در کمتر کسی به ویژه در میان اهالی وبلاگ نویسان می توان سراغ گرفت. پشت کار شما هم تحسین بر انگیز است. موفق باشید.

محمد جميل عليپور گفت...

سلام و مراتب احترام !
جمع بندي نظرات شما پيرامون " انسان" روي صفحه اصلي قرار گرفته و منتظر ملاحظه شماست . منتظرهستيم ، تشكر

ناشناس گفت...

دوست گرامی متأسفانه برداشت شما از آنچه در سایت بالاترین خوانده اید گویای خودادراکی شماست وگرنه کس دیگری چنین برداشتی را نداشته است .

 
Free counter and web stats