۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

ملا ژاک عمریدا

بر اساس گزارش بی بی سی ملاعمر رهبر طالبان در پیام عیدی خود گفته که طالبان وقتی دو باره به قدرت برسند بر اساس اصل "شایسته سالاری" عمل خواهند کرد. این که این نامرد حالا از طریق طنز می خواهد گرده های ما را منفجر کند به جای خود؛ اگر وضعیت همین طور پیش برود، زود باشد که امیرالمومنین از " میشل فوکو" و "نوم چامسکی" هم نقل قول کند. 

۳ نظر:

همای گفت...

فوکو و چامسکی :))))

از اینا بعید نیست

وقتی حرف از شایسته سالاری می شه، آدم می ترسه نکنه بلایی که سر ایران اومد برای افغانستان تکرار شه. نظامی که شایسته سالار هست، هست، لزومی نداره وعده اش را بده

ناشناس گفت...

چونکه مربی دارند، فلهذا اینگونه مربا ها را با سهولت خواهند خورد... چامسکی و فوکو کی هستند دیگر؟ من میترسم این ملا عمر های افغانستان رئیس حقوق بشر و یا سرمنشئ سازمان ملل متحد خواهند شد... و هم اکنون نیز همینطوریست... آیا میشود در دنیا میلیارد ها انسان داشت ولی بازهم بوزینه ی مانند بان کی مون را سر منشئ سازمان ملل متحد انتصاب کرد؟! پشت گپ نگرد ای دوست که دنیا به جانب قهقرا در حرکت است... خدا رحم و خیر کناد!!!

یکی از هواخاهان انسانیت از انگلیس جهانگیر

شب ستا گفت...

به ریش خودش خندیده. همین طوری اش هم زمام امور از دست اش رفته. آخر وقتی به سربازان اش می گوید که در ماه رمضان کسی را نکشید! از فرمان او سرپیچی می کنند. این یک مورد. مورد دوم اینکه وقتی که چنان فرمانی می دهد یعنی اینکه آهای سربازان من, مردم را فقط در این یک ماه استثنائا نکشید و در دیگر ماه ها ریختن خون این مردم مجاز و حلال است!
مورد سوم اینکه وقتی می گوید دفعه ی بعد شایسته سالاری پیشه می کنیم یعنی اعتراف کرده که دفعه ی قبل اشتباه کرده.
کلا جوک سال را گفت ملاممد جان :)

 
Free counter and web stats