۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

دیدی سمیع الله؟


رئیس جمهور افغانستان سر انجام نشان داد که دولت او فارغ از نگاه های قبیله یی و فرقه یی قدردان شهروندان شجاعی است که برای امنیت مردم فداکاری می کنند. آقای کرزی به دو افسر جان باخته ( جان علی و سمیع الله) مدال قهرمانی داد. رئیس جمهور در یک نطق تلویزیونی گفت :
" این دو افسر ، این دو فرزند دلاور وطن برای افغانستان جان دادند. من به عنوان رئیس جمهور به هر دوی این افسران قهرمان افتخار می کنم و قول می دهم که از خانواده های داغدار آنان با تمام توان حمایت کنم. هموطنان عزیز ! این دو قهرمان شهید ...".
نمی دانم رئیس جمهور دیگر چه گفت. من همین قدر اش را در تلویزیون دیدم. شاید همین قدر اش را هم ندیده باشم. نه. ندیدم. دروغ می گویم. می خواهم دل جان علی را خوش کنم. حالا که جان اش را داده ، یک دروغ هم تحویل اش بدهیم شاید دل اش زیاد درد نکند.

هیچ نظری موجود نیست:

 
Free counter and web stats