۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

مراسم ِ بوسه زنان بیده

در یوتیوب فیلمی را گذاشته اند که در آن عده یی می روند و دست آیت الله خمینی را می بوسند. این که دیگران این کار را می کنند جالب است یعنی چندان خوب نیست. اما جالب تر آن است که یک آدم چه طور رضایت می دهد که دقیقه ها در جایی بنشیند و دست خود را دراز نگه دارد تا دیگران بیایند و آن را ببوسند. من که به جای خمینی عرق کردم.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

خداوند مهندسی واژه ها !
عرق کردی ؟ هشدار سرما نخوری .
درین آوای وحش ، فریاد کجاست ؟ زمان عباسی ها ، وختی هارون الرشید فرمان ولایت میداد به کسی ، آستین خلیفه می بوسیدند . آستین بوسی از کجا آمد و دست بوسی و بنده پرستی ؟ هرگز کسی دست پیغمبر نبوسیده است و نه دست خلفا به خدا .
اندر صفات « امام علی » جایی خوانده بودم که :
یک روزه « هفت صد » نفر را با شمشیرش کشته . باورم نشد . در تاریخ خواندم ، باری « محمد » به کشتار هفت صد نفر اسیران یهود امر فرمود در یثرب . دو شب پش خندقی حفر کردند . از طلوع صبح آن بیچاره گکان را جفت جفت ، چهار چهار تا ، گردن زدند تا نماز شام . چون هوا تاریک شد ، مشعل افروختند شب و همه را سر از تن جدا کردند ، تا طلوع صبح فردا . چنانکه برای ماه ها بوی گند شهر را فرا گرفت .
بخوان آواز تلخت را ،
به جایی میرویم کانجا
نباشد نابرابر ،
کج ترازو ها

ناشناس گفت...

خمینی، خمینی بود، آدم نبود.

جواد مالستانی گفت...

عجب بت بی عاطفه ای !

حال شما نگاه کنید به مناظره ای انتخاباتی و فقط اتهام هر طرف را در نظر گرفته قصه ای پشت پرده را حدس بزنید.

حقا که این آدم بنیانگذار بر حق تشییع سیزده امامی است.

حالا بیا و ما را ببین که در کجای این جهان استاده ایم.


جواد مالستانی

ناشناس گفت...

مذهب ، ساخته و پرداختۀ انسانهاست .
نه گفته بودم ، رأی ندهید به مذهب ؟
www.abdorezaahamdi.persiangig.com/audio/Tahrim_Entekhabat.mp3

ناشناس گفت...

راستی در کتاب :
« عقل سیاسی در اسلام » ترجمه عبدالرضا سواری و کتاب « عقیده ، قبیله ، غنیمت » ترجمه ای غنیمت همان « غارت » است و هر غارتی از معبر قتل عام همه گانی می گذرد ، به خاطرت می آورم ، یادت باشد .

هاشم گفت...

من در جایی دیدم که یکی از ملاهای محل برای مردم آبی را که با آن ریش اش را شسته بود برای مقتدیان بعنوان تبرک هدیه میکرد.حالا خانه این خمینی اباد که چنین نکرده وآب استنجا اش را برای مردم نداده .

مهربد گفت...

ما آدمها هم، از چی کنده می شویم و به چی ګره می خوریم ...

mehrgan گفت...

salam wa salamati ,man beshtar braye aan mardaki ke dast aan jenaab ra beshqab shoda ,araq kardam ,sabz bmanid

ناشناس گفت...

سلام

بر اساس گزارش علمی خبرگزاری های ولایت فقیه، رای گیری رایانه ای برای اولین بار در جهان در جمهوری اسلامی ایران عملی شد. در این سیستم بسیار پیشرفته مردم هر چیزی که بر ورقه های رای بنویسند، مقامات همان یک نام مبارک منظور شده را می بینند که هم از وقت کشی جلوگیری می شود و هم امکان سو استفاده اوباش و اراذیل را از میان می برد.

این دست آورد علمی عظیم الشان گامی بزرگی است در جهت تقویت علم و جامعه ای مدنی در خاورمیانه و مخصوصا به درد افغانها می خورد که در سه دهه ای اخیر چندان پیشرفت نکرده اند.

گفته می شود که به کمک این سیستم در 15 دقیقه می توان هفت و نیم ملیون رای را شمرد. یعنی در انتخابات افغانستان شمارش آرا کمتر از نیم ساعت طول خواهد کشید.

لازم به یاد آوری است که نام مبارک منظور شده که برای اولین بار به ذهن این سیستم داده شد محمود احمدی نژاد بود. سرعت دیگر نمایی این سیستم بیشتر از حد پیش بینی شده بوده است به گونه ای شمارش سی و شش ملیون رای را یک هفته قبل از برگزاری انتخابات به اتمام رسانده بوده است. گرچند این سرعت هنوز مورد تایید تمام دانشمندان نیست اما آنها می گویند که اگر اینگونه باشد این سیستم باید از سوی تمام کشورها مورد استفاده قرار بگیرد به شمول انتخابات مجمع عمومی ملل متحد.

خبرنگار علمی تلویزیون ملی افغانستان

حسن خان مجاهد سر به کف بیکار

ناشناس گفت...

سلام دوستان امیدوارم خوب باشید همگی تان

امروز به احمدنژاد گوش می دادم که در باره ای فاطمه برای صدها هزار نفر در تهران حرف می زد. او در یک نقط چنین گفت:

" فاطمه رمز خلقت است. اگر فاطمه نمی بود خدای عالم جهان را خلق نمی کرد. "

من شخصا که واقعا مانده ام که این خدای عالم جهان را برای چه کسی خلق کرده است. تعداد می گویند برای محمد، تعدادی می گویند برای علی، تعدادی می گویند برای حسین و ....

نبی

ناشناس گفت...

عزیزان من شما بدانید که این چند بیست، سی ملیون خس و خاشاک نمی توانند جلوی موج خروشان و انقلابی ملت با عظمت ایران را بگیرند.


احمدی نژاد

ناشناس گفت...

عجب ویدیویی !
بسیار گویای وضع دیروز ایرانی است. بسیار گویای وضع امروز افغانها است.
بسیار گویا است.

احترام

جاغوری

 
Free counter and web stats