۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

عکس اش- قربان اش شوید

این روزها در ایران غوغایی است بر سر این که عده یی عکس آیت الله خمینی را پاره کرده اند. همه از ارتکاب چنین کاری برائت می جویند و بر پاره کننده گان عکس لعنت می فرستند. تقریبا روشن است که دولت ایران می خواهد فتنه یی بر پا کند تا با مخالفان خود به وجهی تازه تسویه و تصفیه ی حساب کند. اما فرض کنید که این کار توطئه ی دولت نیست و عده یی واقعا عکس خمینی را پاره کرده اند. خوب , قهر کرده اند و عکس کسی را که دوست اش ندارند پاره کرده اند.
آدم حیران می شود که بعضی صاحبان قدرت چه قدر پوک می شوند که حتا پاره کردن یک عکس از اعضای حلقه ی خود را خیانت ملی می دانند. خدا نیامرزد خمینی را که بدترین دیکتاتوری را بنا نهاد و حالا مردم تاوان پاره کردن عکس او را با جان و مال و آبروی خود می دهند.

۴ نظر:

حسین عباسی گفت...

بطور کل ما مردم افغانستان اینقدر مشکل داریم که فرست پرداختن به مسائل دیگران واقعا برای ما پیش نمیاید،اما گویا برای اکثر وبلاگ نویسان ما مسائل ایران جز جدایی ناپذیر از دلمشغولیهایشان است(وخود من).
اما گذشته از این مطلب آیا میتوان تصور کرد که حکومتی غیر این حکومت حاکم بر مردم ایران باشد در حالی که همین آقای احمدی نژاد بین مردم ایران طرفداران چندین میلیونی دارد،دیگر اینکه به قول شما همه(تمام طیفهای سیاسی ودانشجوی) از ارتکاب چنین کاری(پاره شدن عکس)
برائت می جویند و بر پاره کننده گان عکس لعنت می فرستند.

ruhullah گفت...

سلام هاتف اميدوارم خوب باشي چطوري خانه و زندگي جديد؟ شماره تيلفون جديدات را بنويس تشكر.

سخیداد هاتف گفت...

عباسی گرامی ،
دلمشغولی اش را نمی دانم ، اما توجه به مسایل کشورهای همسایه ( آن هم کشوری همزبان و هم فرهنگ )نباید زیاد تعجب آور باشد. شاید ما زیاده در برابر ایران حساس شده ایم و الا اشارتی به آنچه در آن کشور می گذرد آن قدر هم غیر عادی نیست. شادکام باشید.

فرشته ضیایی گفت...

درود بر هاتف گرامی! خورسندم از اینکه باز مینویسید. همیشه سلامت باشید.

 
Free counter and web stats